F
MENU

Deals365

Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής! Μάθε περισσότερα
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQs)

1. Τι είναι το Deals365.gr;

Είναι η ιστοσελίδα που γίνεται… συνήθεια! Γιατί καθημερινά, 365 ημέρες το χρόνο, βρίσκετε απίστευτες προσφορές για υπηρεσίες και προϊόντα που παρέχονται από τις πλέον αξιόλογες επιχειρήσεις.

2. Γιατί οι επιχειρήσεις δίνουν τόσο μεγάλες προσφορές στο Deals365.gr;

Επειδή τους προσφέρουμε επαγγελματική και εγγυημένη προβολή σε όλους εσάς που έχετε δημιουργήσει μια «μικρή κοινωνία» χιλιάδων μελών! Η δύναμή μας είστε εσείς. Η πολυπληθής αυτή κοινωνία του Deals365.gr. Και αυτό το γνωρίζουν οι επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργαζόμαστε για να σας εξασφαλίζουμε τα καλύτερα deals εκπτώσεων.

3. Απαιτείται εγγραφή για να λαμβάνω ενημέρωση καθημερινά των deals

Όχι. Το μόνο που χρειάζεται είναι να καταχωρήσετε το e-mail σας και εμείς θα σας ενημερώνουμε για όλα τα deals που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα μας. Αν κάνετε όμως και εγγραφή, θα είστε πλέον μόνο ένα κλικ μακριά από οποιαδήποτε αγορά θα σας ενδιαφέρει! Και φυσικά η εγγραφή – δημιουργία λογαριασμού στο Deals365.gr είναι 100% δωρεάν!

4. Μου αρέσει τo deal της ημέρας. Πώς το αγοράζω;

Με 3 πολύ απλά και σύντομα βήματα:

Α) Συνδέεστε στον λογαριασμό σας ή αν δεν είστε μέλος κάνετε εγγραφή
Β) Κάνετε κλικ στο «αγόρασέ το»
Γ) Επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να πληρώσετε (Πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα, Κατάθεση σε τράπεζα, PayPal, Αντικαταβολή, Πληρωμή από τα γραφεία μας)

To deal είναι δικό σας!

5. Πόσο ασφαλές είναι να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου;

Απολύτως ασφαλές! Όλα τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδονται μέσω ασφαλούς πρωτοκόλλου SSL κατευθείαν στην τράπεζα. Κανένα μάλιστα ευαίσθητο στοιχείο δεν αποθηκεύεται στους δικούς μας servers.

6. Έχω κάποιο χρονικό περιθώριο για να κάνω την κατάθεση στην τράπεζα ή να έρθω να πληρώσω από τα γραφεία σας;

Ναι, έχεις περιθώριο δέκα (10) ημερολογιακές μέρες από την επόμενη της κράτησής σου. Τα απαραίτητα στοιχεία για την κατάθεση εμφανίζονται στην καρτέλα «Οι κρατήσεις μου» μέσα στο λογαριασμό σου. Ως αιτιολογία στην κατάθεσή σας πρέπει να συμπληρώσετε τον 7ψήφιος κωδικό που θα εμφανιστεί στη συγκεκριμένη σελίδα.
Μετά από την επιτυχή κατάθεση θα σας ενημερώσουμε με επιβαιωτικό email, την ίδια εργάσιμη μέρα, για το που μπορείτε να βρείτε το κουπόνι ή τα κουπόνια της αγοράς σας.

7. Σε ποιες τράπεζες μπορώ να κάνω κατάθεση;

Οι τράπεζες που μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του αντιτίμου της αγοράς είναι οι παρακάτω: Eurobank, Εθνική & Πειραιώς.

8. Μπορώ να κατάθεση μέσω Internet Banking;

Εννοείται! Χρησιμοποιώντας τoν κωδικό IBAN που εμφανίζεται στην καρτέλα «οι αγορές μου» της σελίδας του λογαριασμού σας (βλέπε και απάντηση στην ερώτηση για χρονικό περιθώριο στην κατάθεση).

9. Αγόρασα το deal. Πώς το εξαργυρώνω;

Διαβάζετε προσεκτικά τους όρους της προσφοράς που αναγράφονται πάνω στο κουπόνι. Αμέσως μετά επικοινωνείτε με την επιχείρηση για να κανονίσετε τις λεπτομέρειες της εξαργύρωσης και απολαμβάνετε την αγορά σας.

10. Αν δεν έχω την δυνατότητα να εκτυπώσω το κουπόνι μου;

Δεν έχετε πρόβλημα αρκεί όταν θα πάτε να το εξαργυρώσετε, δώσετε στον υπάλληλο της επιχείρησης που θα σας εξυπηρετήσει τον κωδικό και το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται πάνω σε αυτό. Στο κουπόνι υπάρχουν κι άλλες χρήσιμες πληροφορίες, ωστόσο δεν είναι απαραίτητες για να το εξαργυρώσετε.

11. Αγόρασα το deal αλλά υπάρχει λόγος και θέλω να το ακυρώσω. Μπορώ;

Φυσικά και μπορείτε! Αρκεί να αποστείλετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επόμενη της αγοράς σας email μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας του site μας

12. Μπορώ να συνδυάσω το deal που αγόρασα με κάποια άλλη προσφορά που κάνει η επιχείρηση;

Κάτι τέτοιο είναι δυνατό μόνο εφόσον αναφέρεται σχετικά στις λεπτομέρειες του deal που αγοράσατε

13. Μπορεί μια επιχείρηση να αρνηθεί την εξαργύρωση του κουπονιού μου;

Το Deals365.gr συνεργάζεται με επιλεγμένες επιχειρήσεις και καταβάλουμε την μέγιστη δυνατή προσπάθεια να εκμηδενίσουμε την όποια πιθανότητα να λειτουργήσει έτσι μια επιχείρηση. Παράλληλα, υπάρχει νομική δέσμευση των επιχειρήσεων στην υποχρέωση για πλήρη εξυπηρέτηση-εξαργύρωση των κουπονιών. Για οποιοδήποτε σχετικό πρόβλημα αντιμετωπίσετε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106716596.

14. Πώς παίρνω απόδειξη για την εφορία του ποσού που πλήρωσα;

Η επιχείρηση που παρέχει την υπηρεσία ή το προϊόν της θα σας δώσει και την ανάλογη απόδειξη για την εφορία όταν εξαργυρώσετε το κουπόνι σας.

Για κάθε απορία μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 2106716596 (Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 16:00) ή μέσω email πατώντας εδώ